کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با این دو ترفند ویجت News and Interests را آسان تر مدیریت کنید

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

نحوه اجرای لینک های News and Interests در مرورگر پیش فرض

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت می خواهد با آپدیتی که در دومین سه شنبه ماه آینده برای نسخه های 1909 یا جدیدتر ویندوز 10 منتشر می کند، ویجت News and Interests را در تسک بار عرضه نماید. در حالی که خیلی ها به این برنامک علاقه ای ندارند اما هستند کسانی که ترجیح می دهند به فیدهای خبری دسترسی سریع داشته باشند.

با این وجود، ویجت پاپ آپ News and Interests لینک ها را در مرورگر پیش فرض رایانه اجرا نمی کند اما در این مطلب می خواهیم نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.
•    برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، می بایست یک اپلیکیشن متفرقه به نام EdgeDeflector را دانلود و نصب کنید.
•    سپس گزینه Yes را از بخش User Account Control برگزینید
•    به آدرس All Settings> Apps> Default Apps بروید
•    پایین آمده و آپشن  default apps by protocolرا بزنید
•    از لیست موجود، مایکروسافت اج را پیدا کرده و آیکون آن را انتخاب کنید
•    در صورتی که پیامی نمایش داده شد، آن را تأیید کنید
•    اگر هم می خواستید برنامه دیگری را برگزینید، فقط کافی است مراحل گفته شده را برای یک نرم افزار متفاوت انجام دهید
مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

حالا همان طور که در فایل گیف می بینید، زمانی که روی یک لینک بخش News and Interests کلیک می کنید، در مرورگری که انتخاب کرده اید، اجرا خواهد شد. لازم به ذکر است که این ترفند برای سایر اپلیکیشن های ویندوز 10 مانند کورتانا و لینک های راهنمایی نیز کاربرد دارد.

توجه داشته باشید که مراحل گفته شده در بالا مخصوص کسانی است که مرورگر پیش فرض شان کروم، فایرفاکس، اوپرا، ویوالدی و . . . می باشد وگرنه کاربران مایکروسافت اج نیازی به طی کردن مراحل گفته شده ندارند.

برای بازگرداندن تنظیمات هم فقط کافی است EdgeDeflector را لغو نصب کنید اما توجه داشته باشید که اگر دیدید لینک ها به هیچ عنوان باز نمی شوند، باید از بخش Choose default apps by protocol مایکروسافت اج را دوباره برگزینید.

نحوه غیرفعالسازی News and Interests از تسک بار ویندوز 10

دو شب پیش مایکروسافت رسماً تأیید کرد که News and Interests را برای کاربران نسخه های 1909 و جدیدتر ویندوز 10 منتشر می کند.

جهت یادآوری اعلام می کنیم که این ویژگی به صورت رسمی در ماه ژانویه 2021 به دست آزمایش کنندگان کانال مخصوص توسعه دهندگان ویندوز 10 رسید. این ویجت با قرارگیری در تسک بار زمینه دسترسی سریع به خبرها، وضعیت آب و هوا، اخبار ورزشی و . . . را فراهم می کند اما چنان چه علاقه ندارید که از آن استفاده کنید، می توانید با طی کردن مراحل زیر آن را غیرفعال نمایید.

•    روی هر قسمتی از تسک بار کلیک راست کنید
•    روی News and Interests کلیک کنید
•    آپشن turn off را بزنید تا این ویجت خاموش شود

جدای از قابلیت خاموش کردن ویجت، مایکروسافت گزینه هایی برای شخصی سازی آن ارائه کرده است. این آپشن ها شامل تغییر سایز و مخفی سازی اطلاعات مربوط به آب و هوا می شوند. این شرکت همچنین، اجازه کاهش تعداد دفعات به روزرسانی تسک بار و غیرفعالسازی Open on hover را داده است. در نهایت، کاربران می توانند منابع خبری مدنظرشان را برگزینند تا تنها از آنجا اخبار مورد علاقه شان پخش شود.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

به علاوه، مایکروسافت نحوه مدیریت News and Interests را برای شرکت ها مشخص کرده است. بر این اساس، مدیران می توانند Group Policy را اجرا کرده و به آدرس Computer Configuration > Administrative Templates > Windows Components > News and interests > Enable news and interests on the taskbar بروند تا ویجت نامبرده را فعال یا غیرفعال کنند.

کمپانی مالک ویندوز گفته که این برنامک عاری از هرگونه تبلیغات خواهد بود و به مرور زمان پس از دریافت بازخوردها از کاربران، بهتر خواهد شد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48906 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/05 تعداد مشاهده: 2170
سافت گذر